Проекти

Як захоплююче розповізти про свій уявний сад у свої 7 років англійською мовою?
А от учні 2-А класу проявили свою креативність і довели, що для них немає нічого неможливого! Молодці!




А ось так вони демонструють свої проекти на тему "My Family". 


Що вигадати українським дітям (які полюбляють розваги з будь-якого приводу) до  сучасного свята Хеллоуін, яке походить від старовинного кельтського і є особливо популярним  у США, Канаді, Ірландії та Великій Британії. Учні 6-А класу ось так починають своє «надвечір'я Дня всіх святих».

Нагородження учнів 4Б класу за успішно вивчений матеріал навчального комлексу English World 2. Так тримати!


Німецька мова. На початку було складно. Але на даному етапі учні 6А отримують задоволення від процесу вивчення другої іноземної мови. Посмішки на обличчях - доказ тому!

В рамках тижня, присвяченому Вільяму Шекспіру, учні 8-Б класу Артем Сперкач та Владислав Черніков напам’ять декламували сонети великого поета Англії епохи Єлизавети І. Учнями був обраний Сонет 60 із загальної кількості 154 з тематичної групи збірника «Відчуження та меланхолія» (1592-1599 рр.).
   Сонет – вірш з 14 рядків. У англійській традиції, в основі якої лежать передусім сонети Шекспіра, прийняте таке римування: abab cdcd efef gg, тобто три катрени на перехресні рими, і один двовірш.

Під час проведення тижня англійської мови, учні 8-11 класів долучилися до Speaking Club. Учні знаходили вирішення реальних мовних задач та спілкувалися англійською мовою.


Дослідження мила фабричного. Чи все те золото, що блищить?
Яка історія мила? Яка значущість та критерії оптимального вибору засобів гігієни (склад, ціна, популярність)? Які основні правила гігієни? Як зробити мило своїми руками? На ці та інші питання учні 6А та 8Б класів Фастівської СЗОШ №4 знаходили відповіді в рамках шкільного проекту "Звідки прилетіла бульбашка?", що об'єднав дві теми: "Healthy Lifestyle" та "Shopping" відповідно до державної навчальної програми 6-х та 8-х класів для загальноосвітніх спеціалізованих навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов.
Окрім соцопитувань населення міста щодо вподобань торгових марок, учні провели власне дослідження мила в магазинах та аптеках (склад, якість, ціна). В ході реалізції проекту учні долучилися до процесу миловаріння, використавши англійську мильну основу, натуральні ефірні олії, відвари лікарських трав, барвники.
Заключним етапом проекту стала акція
"Від дверей до дверей". Учні СЗОШ №4 відвідали Фастівський навчально-реабілітаційних центр, поділилися результатами своїх досліджень та презентували мило власного виробництва вихованцям закладу.
         

Відео. 100% Handmade Soap
Where have the bubbles come from? (presentation)

Маємо І місце міського Фестивалю навчальних проектів у номінації "Healthy Lifestyle".




Комментариев нет:

Отправить комментарий